onsdag den 23. december 2009

WCW SN/Worldwide @ Thibodaux, LA - Civic Center week 1, October 1999

1. Chris Adams d. Sick Boy (4 min) (U)

2. The Revolution d. The Armstrongs (5 min) (U)

3. Blitzkrieg d. Damien (4 min) (U)

4. Wrath d. Mike Enos (3 min) (U)

5. Hugh Morrus d. Prince Iaukea (3 min) (U)

6. Disco Inferno d. Ace Steel (4 min) (U)

7. Eddie Guerrero d. Scott Armstrong (4 min) (U)

8. El Dandy d. Nick Dinsmore (4 min) (U)

9. Norman Smiley d. Bobby Blaze (4 min)

10. Super Calo d. Mikey Whipwreck (5 min) (U)

11. Meng d. Lance Diamond (3 min) (U)

12. Fit Finlay & Dave Taylor d. Bobby Eaton & Barry Horowitz (5 min) (U)

13. Scott Norton d. Kaz Hayashi (3 min) (U)

14. Booker T d. Johnny Swinger (4 min) (U)

15. Chris Kanyon d. Brad Armstrong (5 min) (U)

16. Blitzkrieg d. Lizmark, Jr. (5 min) (U)

17. Chris Benoit d. The Barbarian (6 min) (U)

18. Norman Smiley d. Barry Darsow (5 min) (U)

19. Christopher Daniels d. Bobby Eaton (4 min) (U)

20. Los Villanos d. The Armstrong (4 min) (U)

21. Juventud Guerrera d. Chavo Guerrero, Jr. (5 min) (U)

22. Diamond Dallas Page d. Disco Inferno (6 min) (U)

Ingen kommentarer: