tirsdag den 8. december 2009

Pantera - Hollow

Denne her sang handler om ens bedste ven der dør.
----------------------------------------

Grunden til at jeg har valgt denne sang, var fordi at for nogle år siden var jeg blevet meget træt af nudagens pop-musik så fik min klub et spil der hed guitar hero og det prøvede jeg så at spille så spillede jeg en pantera sang der hed cowboys from hell og den syntes jeg var meget god så jeg købte et album med dem der hed Vulgar Display of Power og der hørte jeg så alle disse sang og da jeg hørte denne sang der hollow og den syntes jeg var meget god fordi den var meget sørgelig og det er der ikke mange af deres sange der er så det var derfor jeg valgte denne sang jeg har ikke selv prøvede og have en bedste ven der dør men den er stadig meget god at høre når man er ked af det

Ingen kommentarer: