mandag den 15. juni 2009

regmdtglmetr

Kære Mor.

Som du ved har jeg været naturklasse i år, det har været hårdt men det var lidt bedre end almindelig skole. Det sjoveste har været redningshold for en dag hvor vi skulle lære og redde liv, vi var i et real-life jordskælv hvor vi skulle ind og redde nogle dukker. Men det var ikke det enste, vi har også været ude i skoven. Vi startede året med at vi skulle ud og løbe GPS løb, vi skulle gå rigtig langt ved nogle marker ude på vest Amager. Vi skulle også prøve at gå igennem en forhindrings bane med bind for øjnene, vi skulle både føre end og prøve det selv. Vi har også været ude og prøve at styre kajaker og sådan noget, det var meget sjovt men KOLDT!!!!! vi var også ude at kigge på dyrehjerter og sådan noget det var meget KLAMT, vi lavede også en løbe test der vidste at vi var I meget dårlig form. Jeg kan endelig ikke huske flere ture, kun at vi har været i skoven MEGET!!!! Sidste år var vi slet ikke på nogle ture næsten. Nå jo jeg glemte næsten helt at vi var ude at overnatte i skoven, og det pissede ned hele dagen. Så om morgen blev man nød til at tage vådt tøj på, det var ikke særlig fedt og man fik hellere ikke sovet særlig meget. Jeg kan godt fortælle dig at det er sidste gang jeg overnatter i skoven, fordi det er koldt, kedelig jeg mener en hel dag uden TV og Computer det er ikke lige mig. Det bedste var at vi fik fri om fredagen. Alt i alt var det hårdt men bedre end at sidde i et varmt klasselokale helle dagen, som jeg sagde tidligere. Det er lidt nedere at vi ikke er naturklasse næste år, men inderst inde er jeg glad for det :).

Kærehilsen, Jonas.
PS: jeg vidste ikke hvor langt brevet skulle været, men det her var alt jeg kunne sige.

Ingen kommentarer: